loading...
دانلود تحقیق و مقاله
طیبه شورابی بازدید : 142 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

maxresdefault

اگر شما اصلاح کردن ،کار با موچین و یا اپیلاسیون را برای برداشتن موهای زائد، دوست ندارید برداشتن مو با لیزر ممکن است یک گزینه با ارزش برای شما باشد.

لیزر مو یکی از روش های زیبایی است که دراغلب کشورهای دنیا استفاده می شود. در این روش پرتوهای نور بر روی فولیکول های مو متمرکز می شود. رنگدانه ها در فولیکول، نور را جذب می کنند و موها  از بین می روند.

 

مزایای برداشتن مو با لیزر

لیزر برای از بین بردن موهای زائد از چهره، ساق پا، بازو، زیر بغل، خط بینی، و دیگر مناطق مفید است. مزایای لیزر مو عبارتند از:

دقت.لیزر انتخابی می تواند موهای تیره و زبر را هدف قرار دهد؛ بدون اینکه به بقیه پوست سالم اطراف آسیب برساند.

سرعت. هر پالس از لیزر در کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند بسیاری  از موهای زائد را هم زمان درمان کند. لیزر می تواند یک منطقه تقریبا به اندازه یک مربع را در هر ثانیه درمان کند. مناطق کوچک مانند بالای لب را می تواند در کمتر از یک دقیقه، و ممکن است مناطق بزرگ، مانند پشت و یا پاها یک ساعت طول بکشد. اغلب، بیشتر بیماران به طور متوسط سه تا هفت جلسه طول کشیده است تا به ریزش موی دائمی برسند.

 چگونگی آماده شدن برای برداشتن مو با لیزر

لیزر مو، چیزی بیش از برداشتن موهای زائد است. این یک شیوه ی پزشکی است که انجام آن به آموزش نیاز دارد. و قبل از انجام آن باید از صحت کارت پزشک مطلع باشید. اگر می خواهید با لیزر درمان شوید  اپیلاسیون، الکترولیز و دیگر روش ها را به مدت شش هفته قبل از درمان محدود  کنید. شما همچنین باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای شش هفته قبل و بعد از درمان اجتناب کنند. آفتاب باعث می شود عوارض پس از درمان بیشتر شود.

هنگام درمان با لیزر چه چیزی در انتظار شما است؟

هنگام درمان، تجهیزات لیزری با توجه به رنگ، ضخامت، و محل موها و همین طور  رنگ پوست شما انتخاب و تنظیم می شوند.بسته به لیزر یا نور منبعی که از آن استفاده می شود، شما و تکنسین باید از محافظ چشم مناسب استفاده کنید. همچنین برای حفاظت از لایه های بیرونی پوستتان، باید از یک ژل سرد و یا دستگاه خنک کننده ویژه استفاده شود. این  به نور لیزر کمک می کند که در پوست نفوذ کند.

در مرحله بعد، تکنسین یک پالس نوری به منطقه درمان وارد می کند و چند دقیقهآن ناحیه را تماشا می کند تا مطمئن شود بهترین تنظیمات مورد استفاده قرار گرفته است و واکنش های بد را بررسی کند.هنگامی که روش رو  به اتمام است، شما ممکن است کیسه یخ، کرم ضد التهاب و یا لوسیون یا آب سرد برای کاهش احساس ناراحتی دریافت کنید. شما ممکن است درمان بعدی شما چهار تا شش هفته بعد از  این برنامه خواهد بود. شما  تا زمانی که رشد موهایتان متوقف می شود به درمان ادامه خواهید داد. بازیابی و خطراتبرای یک یا دو روز بعد از آن، ناحیه تحت درمان پوست خود را نگاه  خواهید کرد و احساس می کنید آفتاب سوخته است. کمپرس سرد و مرطوب کننده ها ممکن است کمک کننده باشند.

بهتر است بدانید اگر صورت خود را با لیزر تحت درمان قرار داده اید، می توانید روز بعد از خواب بیدار شوید و آرایش کنید؛ مگر اینکه پوست شما تاول زده باشد.


Google
تقریباً ۱۱٬۵۰۰ نتیجه (۰٫۷۸ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
خطر مرگ با دستکاری جوش در محدوده مثلث خطر - مجله پزشکی ...
www.hidoctor.ir/172485_خطر-مرگ-با-دستکاری-جوش-در-محدوده-مثلث-خ...
۲ روز پیش - خطر مرگ با دستکاری جوش در محدوده مثلث خطر ... متخصصان پوست و مو، کندن جوش های صورت و دستکاری آنها بویژه در ناحیه مثلت خطر صورت که محدوده ...
دانستنیهای مفید در مورد IPL (لیزر موهای زائد) - مجله پزشکی ...
www.hidoctor.ir/10040_دانستنیهای-مفید-در-مورد-ipl-لیزر-موهای-زا.html/
اما لیزر با تابش نور لیزر با قدرت کافی به گروهی از فولیکول های مو، برای غیر فعال .... خطر مرگ با دستکاری جوش در محدوده مثلث خطر ... مزایای برداشتن مو با لیزر.
لخته شدن خون در مغز با وررفتن به جوش صورت! - مجله پزشکی ...
www.hidoctor.ir/31594_لخته-شدن-خون-در-مغز-با-وررفتن-به-جوش-صو...
۱۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس کمیته لیزر تخصصی پوست انجمن پزشکی لیزری ایران با اشاره به ... دکتر کوروش صمدی گفت: مثلث خطر به ناحیه‌ای از وسط پیشانی تا دو گوشه لب ... خون این مثلث خطر در داخل مغز تخلیه می‌شود و در صورتی که جوش‌ها را دستکاری کنیم ... خطر مرگ با دستکاری جوش در محدوده مثلث خطر ... مزایای برداشتن مو با لیزر.
هر آنچه لازم است در رابطه با لیزر موهای زائد بدانید - مجله ...
www.hidoctor.ir/41441_هر-آنچه-لازم-است-در-رابطه-با-لیزر-موهای.html/
۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دستگاه IPL با پالس نوری شدید جهت حذف موهای صورت، پاها، پشت و پوبیس ... 15 سال برای درمان موهای زائد به کاررفته و در این سال ها بی خطر بودن آن ثابت شده است. ... یکی از مزایای دستگاههای لیزر وIPlو ایلایت Elightمعرفی شده در این وبلاگ ... خطر مرگ با دستکاری جوش در محدوده مثلث خطر · پوستی روشن با ورزش · مزایای ...
نسل چهارم لیزر برای تصحیح عیوب انکساری چشم
vista.ir/article/.../نسل-چهارم-لیزر-برای-تصحیح-عیوب-انکساری-چشم
همچنین با استفاده از این دستگاه بافت كمتری از قرنیه برداشته شده و ضخامت قرنیه ... این اعمال جراحی در چه محدوده سنتی قابل انجام است ضمن عمل از چه بی دردی استفاده می شود و یك ... در واقع حداكثر تا زمانی كه بیش از یك دوم ضخامت قرنیه دستكاری نشود. ... پس از عمل و در PRK حداكثر پس از پنج روز اتفاق می افتد خطر عفونت از بین می رود.
علت درد در ناحیه ی اطراف ناف راه های درمان. - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?q=علت+درد+در+ناحیه+ی+اطراف+ناف...
خطر مرگ با دستکاری جوش در محدوده مثلث خطر .... مزایای برداشتن مو با لیزر لیزر برای از بین بردن موهای زائد از چهره، ساق پا، بازو، زیر بغل، خط بینی، و دیگر مناطق ...
عوارض لیزر کردن موهای زائد چیست؟
www.entekhab.ir/fa/news/206890/عوارض-لیزر-کردن-موهای-زائد-چیست
باید توجه داشت بعضی متخصصان معتقدند به جای حذف موهای زائد بهتر است اصطلاح كاهش ... اگرچه رشد این موها را می توان با انجام لیزر گاه تا 3 ماه هم به تاخیر انداخت اما معمولا با همان ... در صورتی كه بیمار جوش چركی یا هر كانون عفونی دیگری در محل لیزر مو داشته باشد باید تا .... اثبات هشیاری انسان تا چند دقیقه پس از مرگ توسط علم فیزیک.
از بین بردن موهای زائد با لیزر، چرا و چگونه ؟ - وب سایت دکتر ...
https://drentezari.com/از-بین-بردن-موهای-زائد/
۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از بین بردن موهای زائد با لیزر طی 30 سال گذشته یکی از بهترین روش ها با ... که برای از بین بردن موهای زائد با لیزر استفاده می شود در محدوده غیر یونیزان است .... در طب می گذرد گواه دیگری بر بی خطر بودن لیزر برای تمام نقاط بدن می باشد. .... تناسلی(قسمت مثلث شکل)همسرم چیزهایی شبیه جوش های بزرگی میزنه (دقیقا ...
Lorestan.info - از-شامپوی-ضد-شپش-اینطوری-استفاده-کنید
lorestan.info/news/show/.../از-شامپوی-ضد-شپش-اینطوری-استفاده-کنید
۲ روز پیش - با این حال خیلی از آنها نحوه درست استفاده از این شامپو‌ها را نمی‌دانند و یا در مراحل ... آنها باید شانه کردن را به دقت از ریشه مو شروع کنند چون معمولا رِشک‌ها نزدیک به ... آنفولانزای معده (اسهال و استفراغ) · خطرات کاهش سریع وزن · مزایای برداشتن مو با لیزر ... خطر مرگ با دستکاری جوش در محدوده مثلث خطر · بیماری های مرتبط با ...
اخبار فارسی::ارتباط آکنه با مشکلات روحی و روانی::افه
اخبارفارسی.com/news/.../ارتباط_آکنه_با_مشکلات_روحی_و_روانی
۱۲ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عوامل خوراکی موثر در ایجاد آکنه روی پوست · خطر مرگ با دستکاری جوش در محدوده مثلث خطر · پوستی روشن با ورزش · مزایای برداشتن مو با لیزر ...
جستجوهای مربوط به مزایای برداشتن مو با لیزر خطر مرگ با دستکاری جوش در محدوده مثلث خطر.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

هزینه ipl

قیمت دستگاه لیزر ipl

عوارض ipl

دستگاه لیزر elight

عوارض آی پی ال

عوارض دستگاه ipl

قیمت دستگاه ipl
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4002
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 545
  • بازدید ماه : 12,934
  • بازدید سال : 43,294
  • بازدید کلی : 1,085,262