loading...
دانلود تحقیق و مقاله
طیبه شورابی بازدید : 188 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

نکات مهم برای حرفه ای رژ لب زدن

رژ لب زدن ، رژ برای پوست تیره
همه خانمها رژ لب را دوست دارند و یکی از لوازم آرایشی بسیار پرکاربرد است اما اینکه چگونه رژ لب بزنید تا زیبا و حرفه ای باشد هم مهم است.
بازدید : 258 نفر

اشتباهات خانم ها هنگام رژ لب زدن

خیلی وقت ها برای خانم ها پیش امده پس از زدن رژ لب ، لب هایشان ترک ترک شده و دلیل ان صاف نبودن لب و پوسته پوسته بودن سطح لب آن هاست.در اینجا برای شما یک ترفند را در نظر گرفته ایم که راحت رژتان را بدون ترک بر روی لبانتان بزنید و پوسته پوسته شدن لب ها یتان را با این روش ساده از بین ببرد.

آرایش ترفندهای خاص خود را دارد. با کمک گفتن از نکات زیر در پایان زیباتر دیده شوید.

 زدن رژ روی لب های ترک خورده

رژ لب زدن

جلوگیری از ترک خوردن لب ها

در ابتدا با نوشیدن آب کافی مانع ترک خوردن لب ها شوید. اگر آب رسانی مشکل شما را حل نکرد می توانید وازلین یا نرم کننده های لب را قبل از زدن رژ روی لب های خود امتحان کنید.

 

لایه برداری کرن لب ها

رژ لب زدن

لایه برداری قبل از رژ لب زدن

علاوه بر حفظ رطوبت لب، لایه برداری قبل از زدن رژ کاری ضروری است. به آرامی با استفاده از یک لایه بردار ملایم با مرطوب کننده، پوست های مرده ی روی لب های خود را محوکنید. لایه برداری پوست های مرده را از بین برده و سطح لب را به اندازه ی کافی برای زدن رژ نرم و مرطوب نگه می دارد.

 

اهمیت استفاده از خط لب 

رژ لب زدن

حتما خط لب بزنید

خط لب اغلب برای همه ی آرایش ها ضروری است. خط لب یعنی زیاد ماندن رژ لب و جلوگیری از بیرون زدن یا پخش شدن رژ شما. زدن خط لب در ابتدای کار باعث می شود بتوانید دقیقاً ببینید در چه جاهایی نیاز به کشیدن خط لب وجود دارد.

 

زیاد زدن خط لب

رژ لب زدن

چگونه خط لب بزنیم؟

خط لب درست است که باید باشد اما قبل از زدن آن به این نکته دقت کنید. شما باید ظاهر لب های خود را زیباتر کنید نه اینکه برای خود لب های جدید بسازید. برای طبیعی به نظر رسیدن چهره باید تنها خط لب را در مرکز دهان خود بزنید.

 

تیره بودن خط لب

رژ لب زدن

بهترین روش خط لب زدن

خط لب شما باید همیشه مکمل رژتان باشد نه اینکه بر رنگ آن غلبه یابد. زمانی که از خط لب های تیره استفاده می کنید تمام بالا و پایین لب را از آن بزنید. سپس رژ خود را در لبه ها با خط لبتان ترکیب کنید. برای بهترین نتیجه همیشه به دنبال خط لب هایی باشید که تا حد ممکن بیش ترین تطابق را با رژ شما داشته باشند.

 

استفاده از رنگ مناسب برای پوست شما

رژ لب زدن

رژ لب مناسب رنگ پوست

درست مانند کرم که در تن رنگ های مختلف است رژ لب نیز همین حالت را دارد. پیدا کردن تن رنگی مناسب برای زیبا دیده شدن شما ضروری است. برای کسانی که تن پوستی زرد دارند رنگ های گرم بهتر است و برای افرادی که تن رنگی صورتی دارند رنگ های آبی یا بنفش. پوست های رنگ پریده نباید از رژهای زیاد روشن یا زرد استفاده کنند. برای تن پوستی تیره تر از رژهای زیاد روشن یا کمرنگ خودداری کنید. تن رنگی تیره تر برای این افراد طبیعی تر به نظر می رسد.

 

رنگ مناسب برای اندازه ی لب

رژ لب زدن

رژ لب مناسب با اندازه لب

رژلب می تواند لب های شما را بزرگ یا کوچک نشان دهد و این بستگی به تن رنگی مورد استفاده ی شما دارد. رنگ های تیره تر باعث می شوند لب ها نازک تر به نظر برسند، درحالی که تن رنگی براق و روشن لب های شما را پرتر نشان می دهد.


Google
تقریباً ۴۲۶٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۲ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
نکات مهم برای حرفه ای رژ لب زدن - نمناک
namnak.com/آموزش-رژ-لب-زدن-.p38274
رتبه: ۵ - ‏ نقد
نکات مهم برای حرفه ای رژ لب زدن. رژ لب زدن ، رژ برای پوست تیره. همه خانمها رژ لب را دوست دارند و یکی از لوازم آرایشی بسیار پرکاربرد است اما اینکه چگونه رژ لب ...
نکات مهم برای حرفه ای رژ لب زدن - پورتال سیحو
seiho.ir/news/286856/
۳ ساعت پیش - اشتباهات خانم ها هنگام رژ لب زدن \n خیلی وقت ها برای خانم ها پیش امده پس از زدن رژ لب ، لب هایشان ترک ترک شده و دلیل ان صاف نبودن لب و پوسته ...
نکات مهم برای حرفه ای رژ لب زدن - جالبناک
jalebnak.com/نکات-مهم-برای-حرفه-ای-رژ-لب-زدن/
۲ ساعت پیش - جدیدترین اخبار داعش · اخبار سوریه · اخبار عراق · اخبار لبنان · اخبار یمن. شما در خانه دنیای مد آرایش و زیبایی نکات مهم برای حرفه ای رژ لب زدن ...
موارد اصلی برای حرفه ای رژ لب زدن (۷ عکس) | سرزه
www.serze.com › ... › موارد اصلی برای حرفه ای رژ لب زدن (۷ عکس)
۲ ساعت پیش - نکات مهم برای حرفه ای رژ لب زدن لغزشات زنها هنگام رژ لب زدنخیلی زمانها برای زنها پیش امده بعد از زدن رژ لب ، لب هایشان ترک ترک شده و علت ان صاف ...
آموزش زدن رژلب و نکات طلایی درمورد آن - آموزشگاه آرایشگری ...
dobanoo.com/details/آموزش-زدن160رژلب-و-نکات-طلایی-درمورد-آن
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از زدن رژ انگشتتان را داخل دهانتان کرده و لبانتان را دور آن ببندید و انگشتتان را ... وقتی رژ قرمز میزنید، ابتدا خط لب قهوه ای بزنید و لبتان را با همان رنگ رنگ .... اگر بر استفاده ی حرفه‌ای از رژ لبتان اصرار دارید می‌توانید با یک ...
آموزش حرفه ای رژ لب زدن + تصویر · جدید 95 -گهر
gahar.ir/آموزش-حرفه-ای-رژ-لب-زدن-تصویر/
در آرایش و میکاپ صورت نکاتی ریز اما مهم وجود دارد که باید به آنها دقت شود. در این مطلب آموزش حرفه ای رژ لب زدن را برای خانمهای مشکل پسند در نظر گرفته ایم که امید ...
آموزش گریم حرفه ای لب ها + نکات مهم و تخصصی | شبنم نیوز
www.shabnamnews.com/news/95104
۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش و گریم لبها میتواند به جذابیت و زیبایی صورت اضافه و یا آن را كم نماید. نزدن رژ لب بهتر از زدن آن به طور نامرتب یا با رنگهای نامناسب است.
نکات مهم آرایشگران حرفه ای در آرایش صورت - پورتال رنگی
www.delnegareh.com › سبک زندگی
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در آرایش چشم بعد از اینکه سایه زدید و قبل از ریمل زدن باید خط چشم بکشید. بسته به نوع ... در آرایش صورت حرفه ای رژلب تیره را فراموش کنید.
نکات مهم برای حرفه ای رژ لب زدن | اولین ها
news.avalinha.com/post/673610.html
همه خانمها رژ لب را دوست دارند و یکی از لوازم آرایشی بسیار پرکاربرد است اما اینکه چگونه رژ لب بزنید تا زیبا و حرفه ای باشد هم مهم است.
کشیدن صحیح خط لب و روش برجسته کردن لبها با خط لب - ...
www.persianv.com/ziba/290167.php
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لب‌های باریک و بی حالت , ارایش لب , خط لب , لب قلوه ای , برجسته کردن لبها با خط لب , چگونگی برجسته کردن ... انتخاب خط لبی که با رنگ لب ها هم خوانی داشته باشد بسیار مهم است .... پای حرف‌های زنانی که سرطان و ام‌اس را شکست دادند + تصاویر .... نکاتی ظریف در مورد رژلب زدن برای زیبایی هرچه بیشتر لبها و چهره تان ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4002
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 355
  • بازدید ماه : 8,613
  • بازدید سال : 38,973
  • بازدید کلی : 1,080,941