loading...
دانلود تحقیق و مقاله
طیبه شورابی بازدید : 230 دوشنبه 01 آذر 1395 نظرات (0)

کتاب رمان شرط می بندم

کتاب رمان شرط می بندمدسته: کتاب داستان و رمان
بازدید: 11 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 1967 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 290

این محصول در 290 صفحه با فرمت پی دی اف تهیه شده استفروشگاه فایل فروشگاهی است که شما می توانید محصولات مجازی مورد نیاز خود را تهیه کنید

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید



کتاب رمان شرط می بندم


قسمتی از رمان

شرط می بندم…
و حرف آخر اینکه من قول میدم و پای زندگیم شرط می بندم!
سینا و علی با تعجب به من نگاه کردند، انگار حرفهامو باور نداشتن. سینا با اعتراض گفت: ببین متین شرطی میذاری که خیلی سنگینته… حالا بیا روی یه چیز دیگه شرط ببند. من پیشنهاد میکنم رو جیبت شرط ببندی. اینجوری ما هم بیشتر راضی هستیم و زدند زیر خنده…پس منو مسخره میکردند
-ا? ا? ا? بی انصافی نکن سینا…چه کار به جیبش داریم بچه رو، گناه داره همین که عاشق بشه و با اشک و زاری دنبال دختره بدوه ما بهش بخندیم کلیه…
محمد بعد از گفتن این حرف به بقیه چشمکی زد و همه با هم خندیدیم اما خنده اونا منو مصمم تر می کرد که حتما بهشون ثابت کنم….
بحث ما سر عشق و عاشقی بود. گاهی با بچه ها می نشستیم جلوی مغازه بابای سینا که یه سوپرمارکت بزرگ بود و چند تا هم فروشنده داشت پاتوق ما از پنج سال پیش اونجا بود.سینا و علی و محمد از بهترین دوستام بودن . حاضر بودم زندگیمو براشون بدم…همیشه هم با هاشون کل کل میکردم تا سعی کنن حرفهامو از دریچه دید و ذهن من ببینن…که دنیا رو جوری ببینن که من می بینم که کاش این کارو نمی کردم…
– هی متین به چی فکر میکنی؟اگه پشیمون شدی بگو چیز خوردم غلط کردم بره پی کارش ما هم خودمونو میزنیم به خریت که مثلا نشنیدیم.با این حرف سینا جری تر شدم، چشمامو تنگ کردم و گفتم:
– من که سر حرف خودم هستم، عشق احمقانه ترین چیزیه که امروزه آدم بخواد وقتشو پاش بذاره. من خودم از صبح تا شب بیکارم همش با مامان و بابام و خواهر و برادرای قد و نیم قد در گیرم و دعوا دارم به خاطر بیکاریم که همه رو ذله کرده اما با  همو وقتی رو که به بطالت میگذره حاضر نیستم پای عشق و عاشقی مسخره بذارم…آدم دست رو هر کسی بذاره چندتا تجربه شکست داشته با این حساب باید بشینه و دل شکسته ترمیم کنه که به دل خودش قالبش کنه اونوقته که حتی خودشم نمیفهمه چه گندی به دلش زده و اصلا حساب کار دل از دستش در میره… من بهتون قول دادم و پای قولم هستم که حتی اگه پای عشق و عاشقی هم برم بازم عاشق نمیشم. شماها بیچاره این که فکر میکنین امروزه چیزی به اسم عشق واقعی وجود خارجی داره، اینقدر در حق این کلمه مقدس ظلم شده که معنی امروزه اش شده “هوس” . اونم یه هوس زودگذر که شده دلیل افسردگی خیلی از کسایی که به جای اینکه وقت عشق و عاشقی شون باشه وقت خاله بازیشونه.به جای شادی و خنده همه نشستن پای رمانهای عاشقانه ای که واسه بچه محصل ها داره کم کم جای کتابهای درسی رو هم میگیره… رمان رو هم بگردی پر از عاشق و معشوقهایی شده که زندگیشون رو واسه هم میدن و زندگی رو فقط تو گفتن دوست دارم خلاصه کردن که مثلا همه چی با گفتن این جمله حل میشه…یه زندگی رویایی که آرزوی هر خواننده ایه…این یعنی چی؟ یعنی فاجعه زندگی ما… ما جونها زندگیمونو باختیم.. رویا هامونو تو رمانها می بینیم، چیزهایی که واسه ما اصل شده هموناییه که تو رمانها نوشتن..واسه همین تحت تاثیر

نوع فایل:PDF

  سایز:1.92 mb

 تعداد صفحه:290

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : کتاب رمان شرط می بندم , دانلود رمان دانلود رمان ایرانی دانلود رمان شرط میبندم دانلود رمان عاشقانه ، فروشگاه اینترنتی کوثر، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه کوثر ، کسب درآمد اینترنتی ، کسب درآمد از اینترنت ،همکاری در فروش فایل ، سیستم فروشگاه دهی ، کارافرینی ،کسب و کار، کارافرینی وکسب درامد، خرید آنلاین , پروژه , پژوهش , مقاله , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله ,


Google
تقریباً ۱۲۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۳ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
دانلود رمان شرط می بندم | لی نار
linar.ir/download-novel-bet/
دانلود رمان شرط می بندم نسخه پی دی اف . نوشته شده توسط گلایه ... دانلود کتاب مفاهیم و کاربرد میکروسافت آفیس ... خلاصه رمان : همه چی با یک شرط بندی ساده شروع شد.
کتاب رمان شرط می بندم - فروشگاه فایل اهورا - فایل ناب
ahorafile.filenab.com/product-56803-roman.aspx
کتاب رمان شرط می بندم دسته: کتاب داستان و رمان بازدید: 1 بار فرمت فایل: pdf حجم فایل: 1967 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 290. این محصول در 290 صفحه با فرمت ...
تصاویر برای کتاب رمان شرط می بندمگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای کتاب رمان شرط می بندم
نتیجه تصویری برای کتاب رمان شرط می بندم
نتیجه تصویری برای کتاب رمان شرط می بندم
نتیجه تصویری برای کتاب رمان شرط می بندم
نتیجه تصویری برای کتاب رمان شرط می بندم
نتیجه تصویری برای کتاب رمان شرط می بندم
نتیجه تصویری برای کتاب رمان شرط می بندم
تصاویر بیشتر برای کتاب رمان شرط می بندم
کتاب رمان شرط می بندم - دانلود تحقیق و مقاله - رز بلاگ - ...
20maghale20.rozblog.com/post/777/-کتاب-رمان-شرط-می-بندم-.html
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کتاب رمان شرط می بندم دسته: کتاب داستان و رمان بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 1967 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 290 این محصول در 290 ...
رمان ايراني و عاشقانه شرط مي بندم |
behtarinhaaa.tebyan.net/post/498
رمان ايراني و عاشقانه شرط مي بندم | - دانلود کتاب و کتابهای رمان هر روز با چند کتاب جدید خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم برای حمایت لطفا بر روی تبلیغات کلیک ...
کتاب رمان شرط می بندم
aeuyq.stu1.ir/
کتاب رمان شرط می بندم - ,,دانلود رمان دانلود رمان ایرانی دانلود رمان شرط میبندم دانلود رمان عاشقانه ، فروشگاه اینترنتی کوثر، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه کوثر ...
کتاب رمان شرط مي بندم - صفحه اصلی
yahuu.forushgahfile.com/کتاب-رمان-شرط-مي-بندم_1818.html
در فروشگاه فایل پدیده می توانید با دانلود کتاب الکترونیکی و با قیمت مناسب بهترین و جذاب ترین رمان ها را بخوانید و لذت ببرید فروشگاه فایل فروشگاهی است که ...
دانلود رمان شرط میبندم اندروید
1roman.mihanblog.com/post/tag/دانلود%20رمان%20شرط%20میبندم%20اندروید
۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان شرط میبندم با فرمت apk, epub, jar, pdf ... برچسب ها: دانلود رمان شرط می بندم برای موبایل، دانلود رمان شرط میبندم .... دانلود کتاب‌های رمان. (1).
دانلود رمان شرط میبندم با فرمت apk, epub, jar, pdf | ایراتو
irato.ir/fa/news/1807379/دانلود-رمان-شرط-میبندم-با-فرمت-apk-epub-jar-pdf/
منبع خبر : رمان - زرهنر. چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵. موضوع : کتاب. دانلود رمان شرط میبندم با فرمت apk, epub, jar, pdf . خلاصه:همه چی با یک شرط بندی ساده شروع شد.
کتاب رمان شرط می بندم - قیمت 3,000 تومان - Selz.ir
https://selzir.com/قیمت-خرید/11638875-کتاب-رمان-شرط-می-بندم
کتاب رمان شرط می بندم محدوده قیمت از 3000 تومان از فروشگاه همکاری در فروش فایل دانشجویی کسب درآمد اینترنتی در.
جستجوهای مربوط به کتاب رمان شرط می بندم

دانلود رمان شرط میبندم برای اندروید

دانلود رمان شرط میبندم با فرمت apk

خلاصه رمان شرط بندی

دانلود رمان شرط میبندی pdf

دانلود رمان شرط میبندم برای موبایل

رمان مجنون شهر

رمان شرط می بندی

رمان دور از من
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4002
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 594
  • باردید دیروز : 554
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 594
  • بازدید ماه : 11,029
  • بازدید سال : 41,389
  • بازدید کلی : 1,083,357